کودکی بیتای عزیزم

تولدت مبارک

1392/4/12 14:24
نویسنده : مامانی
924 بازدید
اشتراک گذاری

داریم به سالروز تولدت نزدیک میشیم. دخترم داره یکساله میشه و با مرور یک سال گذشته با وجود اتفاقات تلخ و شیرین حس رضایت و خرسندی دارم از اینکه این یکسال برام پربار بوده و نتیجه تلاش هام  وجود با ارزش دختر دوست داشتنی مثل توئه که برای من و بابایی آرامش و شادی به ارمغان میاره. امسال تولد تو مصادف با تولد حضرت فاطمه است من این تقارن رو به فال نیک میگیرم و از اون بزرگوار می خوام همیشه راهنما و حافظ  تو باشه. خدا رو هزار بار شکر می کنم که سالم و سلامتی چون می دونم من و بقیه فقط وسیله ایم و این خدای مهربونه که همه جوره از تو نگهداری می کنه.  توی این روزای خوب از خدای مهربون      می خوام جمع خانوادمون همیشه شاد باشه و من و بابایی توانایی این رو داشته باشیم تا برای تو بهترین مامان و بابا باشیم. دوستت دارم دخترم  برات عمر طولانی همراه با سلامتی، سرزندگی و موفقیت آرزو می کنم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان سورنا
1 خرداد 90 17:00
تولد بیتای گل که همزمان شده با روز تو مامان نمونه پیشاپیش مبارک

ممنون مامان سورنا روز شما هم مبارک.
خاله مريمي مامان ماهان
3 خرداد 90 9:01
تولد بيتاي گل رو با بهترين شادباش ها تبريك مي گم انشالله تولد 120 سالگيش روز مادر هر برتو مادر نازنين مبارك
مامان الهام
3 خرداد 90 9:41
تولدت مبارک عزیزم
میترا
3 خرداد 90 9:49
تولد تولد تولدت مباااااااارررککککک بیتا جون ایشالله صد و بیست ساله بشی ایشالله همیشه فاطمه زهرا پشت و پناهت باشه و خلق و خوی خودش رو به تو ببخشه بهی جون امیدوارم که همیشه و همیشه کانون خانوادتون گرمه گرم باشه
زينب عشق مامان و بابا
3 خرداد 90 15:01
سلام تولدت مبارك روز مادر مبارك
هاله مامان ترمه
6 خرداد 90 20:22
تولدت خیلی خیلی مبارک کنا رهمه اونهایی که عاشقتن و عاشقشونی مخصوصا بابا و مامانت همیشه سلامت باشی سالیان سال
Gemini
29 مرداد 90 17:30
بیتا جونم تولدت مبارک عزیزم . نمی دونی مامان مهربونت از اون روزی که فهمید قراره مامان یه فرشته کوچولو باشه تا حالا چقدر سعی و تلاش کرده که هیچ چیزی برات کم نذاره. در مورد هر چیزی کلی تحقیق کرده و همیشه بهترین ها رو برای تو گلم خواسته. ان شاءاله همیشه در کنار مامان و بابا سلامت و شاد باشی. با آرزوی بهترین ها