کودکی بیتای عزیزم

سلامتی چه خوبه

1390/1/20 14:29
نویسنده : مامانی
427 بازدید
اشتراک گذاری

 چهار تا دندون بالایی هم ظرف یکی دو روز بالاخره از زیر لثه  با هم بیرون اومدن. خودت هم اونا رو حس      می کنی و انگار بهشون عادت نداری و گاهی با نارضایتی اونا رو به دندونای پایینی می سابونی تا بیشتر باشون آشنا بشی. قربونت برم کاش یجوری می تونستم بهت بگم که دندون چیه و به چه درد می خوره. درست همون زمانی که انتظار داشتم با بیرون اومدن این دندونا درد و بی تابی این هفته های اخیر از بین بره هفته گذشته  دو تایی سرما خوردیم. راستش اول من سرما خوردم  تموم سعیم رو کردم که به تو منتقل نشه ولی تو همش میومدی و به چشما و لبای من چنگ می زدی یا  اینکه صورتت رو می چسبوندی به صورتم، گازم می گرفتی یا موقع خواب حتما باید کنارم می خوابیدی منم دلم نمیومد تو رو از خودم دور کنم  و بالاخره سرما خوردی تو قبلا دو بار سرما خورده بودی ولی اینبار خیلی شدید تر بود دکتر گفت گوشات التهاب دارن و الان دارم بهت دارو میدم. شبها خیلی بی تابی می کنی و اشتهات هم کمتر از قبل شده. حتی یه شب تب هم کردی که با مصرف دارو و پاشویه خوب شد. اگه بدونی فین گیری که برات گرفته بودیم چقدر به درد خورد اولش دوسش نداشتی و ازش فرار می کردی ولی بعد که دیدی چقدر به نفس کشیدنت کمک می کنه با رضایت کامل میذاری تا کارم رو با فین گیر انجام بدم. حتی  من و بابا بهت یاد دادیم تا فین کنی  و تا اندازه ای موفق هم شدیم. وقتی ادای فین کردن رو درمیاریم تو کلی می خندی....... دارم سعی می کنم زود خوب بشی دخترم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مریم مامان باران
20 فروردین 90 17:58
الهی بگردم انشالله زودتر خوب بشه گل دخترمون......تو خوبی؟روبراهی؟