کودکی بیتای عزیزم

اواسط بیست و سه ماهگی

1391/2/11 14:48
نویسنده : مامانی
472 بازدید
اشتراک گذاری

   سه ماهي هست كه مي توني خودت سي دي رو توي ويدئو سي دي بذاري و حتي دكمه play كنترل رو هم ميزني فقط تنظيمات تلوزيون رو بايد من انجام بدم.

    پريشب براي اولين بار گفتي جيش دارم و بابا بردت دستشويي و جيش كردي كلي تشويقت كرديم و برات ذوق زديم و تو هم خوشحال شدي.

گاهی چیزایی می گی که واقعا نمی دونم چیه انگار توی مهد کودک یاد گرفتی و من نمی شناسمشون تا حالا هر چی می گفتی متوجه میشدم ولی الان راستش کمی ناراحت  می شم که گاهی زبونت رو نمی فهمم.

   با بابايي خيلي رابطه ات خوب شده ديگه به من نمي چسبي و مدت طولاني ميري پيش بابايي و باهاش بازي مي كني و حرف مي زني. وقتي كوچك تر بودي اصلا اين كارو نمي كردي ولي الان ....خيلي برام جالبه. حتي ديشب كه پاي تلوزيون خوابم برده بود وقتي صبح بيدار شدم ديدم رفتي روي تخت پيش بابا خوابيدي (چه پدر و دختر لوسي). دوستت دارم دختر خوبم خيلي دوستت دارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان سورنا
12 اردیبهشت 91 9:51
خدا رو شکر که داره وابستگیش به تو کم میشه.راستی چه خوب کهجیشش رو گفته.خیلی عالیه.


آره سميه جون خيلي خوشحال شدم البته روزاي بعد اين كار رو انجام نداد ولي همين هم برامون نشونه خوبي بود.
سايه
12 اردیبهشت 91 11:56
واي جيگر این لوسیت برم من، نه بابات ها، خودتو میگم .... خیلی جالبه هر مقطعی با یه سری اخلاق و رفتارها روبرو میشیم ... میبینی چقدر زود میگذره ... ببوسش خیلی زیاد
مريم مامان ماهان
12 اردیبهشت 91 13:36
چه بامزه كه به تو كاري نداشته و رفته پيش باباش خوابيده
مامان ثناخانمی
20 اردیبهشت 91 10:23
یعنی میشه منم یه بار زودتر از ثنا بخوابم


هه هه ههه نه نميشه شما هميشه بايد بعد از ثنا بخوابي .... معلومه هنوز به جايي نرسيدي كه از خستگي بي هوش بشي اعظم جون. انشالا هميشه قوت و توان داشته باشي.


سودي
26 اردیبهشت 91 10:42
چه جالب مثل اينكه همه دخترا دارن به باباها شون وابسته ميشن سوژين هم تا قبل از اين به من مي چسبيد ولي از بعد از عيد با بابا جونش سرگرم ميشه و من آزاد ميشم

آره سودی واقعا اینم موهبتیه دیگه یه وقتایی می تونیم یه نفس راحت بکشیم.
ميترا
2 خرداد 91 9:05
بيست و سه ماهگيت مبارك عزيزم اين خيلي خوبه كه بچه با پدر و مادر هر دو مانوس باشه حالا كه جيشش رو مي گه سعي كن كه مدام ببريش دسشويي تا فراموشش نشه و باز به پوشك عادت كنه
مامانی درسا
3 خرداد 91 0:32
عزیزم تولدت مبارک انشاالله همیشه سالم و سلامت باشی 120 ساله شی


ممنون.
مامان علي خوشتيپ
3 خرداد 91 4:17
تولدت مبارك عزيزم.الهي 120 ساله شي


ممنونم.
سایه
3 خرداد 91 9:01
عزیز من گل من تولدت مبارک ... تولدت مبارک
قشنگ شدی گل شدی، شدی مثل عروسک ... عزیز من ، گل من تولدت مبارک
این شعر مخصوص نیکاست توی تولدها
تقدیم به بیتا گلی
مامان مهربون تولد دخترت مبارک باشه
انشالله همیشه شاد و سلامت باشه
بوس بوس


ممنون سایه جون.
الهام مامان لنا
3 خرداد 91 13:52
تولدت مبارک عزیزم


ممنون.
مریم مامان باران
14 خرداد 91 1:38
والا ما که هنوزم دخترمون چسبیده به جیگرمون و خیلی وقتا عمراً باباش نباید بهش دست بزنه.....ولی وقتی من نخوام کاری بکنه و ببینه باباش کاری نداره اون رو ترجیح میده. برای جیشم فکر کنم دیگه راحت شدی..... راستی کم پیدایی....فکر کنم حسابی درگیر شدی.امیدوارم هر جا هستی شاد و موفق باشی.