کودکی بیتای عزیزم

نظرات (7)

خاله مريمي مامان ماهان
6 اردیبهشت 90 10:18
سلام
عكسهاي خيلي قشنگي شدن .خوب هم همكاري كرده توي گرفتن عكسها .ببوس بيتا گلي رو
راستي وبلاگ ماهانو از پرشين بلاگ به بلاگ اسكاي تغيير دادم.


باشه مریم جون اصلاحش می کنم.
میترا
6 اردیبهشت 90 10:57
ماشالله بیتا جون خیلی خوشگل شده هاااااااااااااا
خاله قربونش بره

مامان بیتا، دختر گلت رو ببوس از طرف من


یاسمینا
6 اردیبهشت 90 13:15
قربون این دخملی برم من که اینقده قشنگ ژست میگیره! مامانش ،بیتا از اون دختراییه که حقشه هر ما ببریش آتلیه .... خیلی نازه ماشاله
هستی مامان امیر علی
13 اردیبهشت 90 8:07
وای چه دخمل نازی هزار ماشالا خوشبحال پسرم که دوستای به این خوشگلی داره
مهسا مامان حلما
13 اردیبهشت 90 8:31
الهي .... كلي از طرف من بخورش


مریم مامان باران
15 اردیبهشت 90 0:52
من نتونستم ببینم........
مامان هلیا
3 خرداد 90 9:21
مامانش خیلی عکساش خوب افتاده تا یادم نرفته بگم تولد تولد تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارک بیا شمعا رو فوت کن که صدسال زنده باشی