کودکی بیتای عزیزم

برای مامان کبری

1390/3/7 14:44
نویسنده : مامانی
1,481 بازدید
اشتراک گذاری

امروز سوم خرداد ماه نود تولد تو مصادف شده با روز زن و روز مادر. امسال روز مادر برام معنی دار تر بود یک دلیلش اینه که خودم مادر بودم و عشق مادری رو تجربه کردم ولی دلیل دیگه ای هم داشت و اون احساس نزدیکی بیشتر به مادرم بود. بعد از گذروندن دوران کودکی مستقل شدم کودکستان، مدرسه، دانشگاه بعد وارد محیط کار شدم و توی هیچ کدوم از این دوران به اندازه زمانی که تو بدنیا اومدی خودم رو به مامان کبری نزدیک احساس نکردم. توی این دوران هیچ کس بیشتر از مامان کبری به داد من نرسید و کمکم نکرد. البته بابا امید هم تا جایی که تونست کمکم کرد ولی وجود مامان کبری کنارم نعمت بزرگی بود که قبل از زایمان حتی تصورش رو هم نمیکردم. زمان زایمان ، اون هشت روزی که توی بیمارستان بستری بودی و تمام اون 35 روز ابتدای تولد واز ابتدای شش ماهگی تا الان که یک ساله هستی مامان کبری با تجربه تر و مهربون تر از من برای تو مادری کرده و قوت قلب من بوده. مامان کبری دوستت داریم روزت مبارک.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

صـــــنم
8 خرداد 90 12:25
الهي سايه همه مامانا و مامان بزرگها سر بچه ها شون باشه
مریم مامان باران
11 خرداد 90 16:08
عزیزم روز تو، تولد بیتای گل و روز مادر نازت مبارک باشه.
امیدوارم هر سال شاد و خوشحال در کنار همسرت جشن بگیرید.

دوستتون داریم. بوس بوس.

ما رو با یه عکس قشنگ بیتا شاد نمیکنی ؟





ممنون مریم جون. چشم فرصت کنم حتما عکس میذارم.
مریم مامان باران
17 خرداد 90 15:09
سلام خوبی؟ کم پیدایی؟ بیتای نازم چطوره؟ داره شیطونی میکنه؟ تهران نمیای یه کم نفس بکشی تو هوای آلوده(البته از گرمای اونجا گمونم بهتره)

ببوس بیتای نازم رو و خوشحال میشم اگر بیایی.


ممنون مریم جون. آره بیتا شیطون شده و خرده فرمایشاتش زیاد. راستش برنامه ای برای تهران اومدن نداریم ولی اگه اومدم حتما بهت سر میزنم ممنون.
مامان زهرا نازنازی
25 مرداد 90 17:59
سلام خانومی

از آشنایی با شما خوشبختم

دختره من هم 12 خرداد 89 بدنیا اومده

با اجازه لینکتون کردم

خوشحال میشم پیش ما بیاین و خاطرات زهرا نازنازی رو به جمع دوستانتون اضافه کنید

منم خوشبختم از آشنایی. حتما به وبلاگ زهرا جون سر می زنم. ممنون.

Gemini
29 مرداد 90 17:20
عزیزم اولین سال مامان بودنت رو در روز مادر بت تبریک می گم. می دونم که خیلی حس خوبی داشتی, گرچه خیلی دیره ولی دلم نمی یاد، برات یادداشتی نذارم. به بزرگی خودت ببخش...


ممنون مریم جون لطف داری.