کودکی بیتای عزیزم

فیلم تولد

1390/2/21 10:59
نویسنده : مامانی
442 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز پیش برای بار دوم داشتم فیلم تولدت رو میدیدم. بعد از اینکه از توی شکمم بیرون آوردنت تو رو گذاشتن روی پاهام و با پوار بینیت رو تمیز کردن بعد با حوله بدنت رو تمیز کردن دکتر تو رو به من نشون داد گفت دخترت رو ببین رسیده رسیده...جیگر...بعد گذاشتت روی حوله تو با صدای خفیفی گریه می کردی و به زور سعی می کردی چشمات رو باز کنی و اطرافت رو تماشا کنی حسابی کنجکاو بودی. نور چشمت رو اذیت می کرد ولی بازم سعی می کردی چشمات رو باز نگه داری، گریه می کردی ولی اصلا به نظر نمیرسید که ناراحت باشی انگار راضی هم بودی جای بند ناف گردنت رو قرمز کرده بود. تمام رفتارهات برام با مفهوم و آشنا بود در صورتیکه اولین بار که این فیلم رو میدیدم این آشنایی رو حس نکردم. از همون بدو تولد دقیقا طبق شخصیت و منش خودت رفتار میکردی، کنجکاو و عجول، صبور در برابر درد (انشالا همیشه درد و ناراحتی از  وجودت دور باشه)، چشمام خیس شده بود خدا رو شکر کردم و فهمیدم که خیلی بیشتر از اونی که فکر می کنم به تو وابسته شدم.... دوستت دارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

بابايي محمد سام
21 اردیبهشت 90 11:09
سلام واي چه بچه نازي خداحفظش کنه
یاسمینا
24 اردیبهشت 90 11:39
خدا این دخمل ناز رو از بلاها دور نگه داره. معلومه که آب بازی هم خیلی دوست داره.
مامان سورنا
24 اردیبهشت 90 13:10
چه هیجان انگیز که فیلم تولد دخترت رو داری.من زایمانم طبیعی بود و با اینکه پدرش بالای سرم بود نذاشتن فیلم بگیریم.ولی اون روز خیلی خوب تو ذهنمه اخه بهترین روز زندگیم بود.منم هر وقت اون روز مرور میکنم گریه ام میگیره


مریم مامان باران
27 اردیبهشت 90 1:34
الهی بگردم..............خیلی قشنگ نوشته بودی .

بیتای گل رو ببوس چیزی تا یکسالگی نمونده........

ممنون مریم جون به پای نوشته های شما که نمیرسه


مامان ثنا
27 اردیبهشت 90 8:30
ايشالا هميشه سالم و سلامت باشه
من شما رو لينكيدم خانمي اگه ميشه شما هم وبلاگ ثناي منو بلينك
بوس بوس


حتما مامان ثنا. ممنون.
haleh
3 خرداد 90 1:12
این حس مشترک رو دوست دارم تا مدتها با دیدن ترمه گریه میکردم و باورم نمیشد موجودیت این موجود زنده رو حالا فیلم زایمانم رو که دیگه نگو ف مخصوصا که من بیحسی داشتم و همه مراحل رو در جریانش بودم خدا همه این بچه هار و حفظ کنه آمین