کودکی بیتای عزیزم

سیزده بدر 91

1391/1/14 1:41
نویسنده : مامانی
376 بازدید
اشتراک گذاری

امروز من و تو و بابایی به اتفاق هم رفتیم سیزده بدر توی تمام این سالا این اولین سیزده ای بود که تنهایی در به درش کردیم. با اینکه دیر از خواب بیدار شدیم و تقریبا ظهر از خونه رفتیم بیرون ولی جای بدی گیرمون نیومد. اصلا فکر نمی کردم اینقدر خوش بگذره مدتها بود که اینجوری از ته دل نخندیده بودم. بابایی هم روی فرم بود. زحمت همه چیز هم گردنش بود از تکه کردن مرغ ها تا کباب کردن و جا پیدا کردن و جابجا کردن وسیله ها.... واقعا دستش درد نکنه. دختر خوبم! مطمئنا بدون تو اینقدر بمون خوش نمیگذشت. کلی سرگرممون کردی و ما رو خندوندی البته خودت هم خیلی خندیدی. یه بار هم افتادی توی کلا و لباسات رو عوض کردم.

گاهی برای اینکه روی بچگی و مظلوم بودنت تاکید کنم تا بابا کاری رو زودتر برات انجام بده مثلا به بابا میگم: بچه سردشه براش پتو بیار. حالا تو وروجک هم انگار دقیقا مفهوم این عبارت رو درک کردی مثلا وقتی شکلات می خوای میگی: "مامان بچه شوکولات میخواد" حالا دو دقیقه پیش سومین شوکولات رو خوردی (شوکولات رو به خاطر شیرینیش با احتیاط بهت میدم).

گاهی بابایی (به شوخی) چیزی بهت میگه که زیاد به مذاق من خوش نمیاد بهش میگم:" امید اینجوری نگو". امروز تو مرتب این عبارت رو تکرار می کردی.

پیکنیک امروز کنار تو و بابایی خیلی به من خوش گذشت کاش اون کسایی که فکر می کنن امروز تنهایی رو نصیب ما کردن          می دونستن ندونسته چه لحظه های خوشی رو به ما هدیه دادن...ولی نه همون بهتر که آدمای بدخواه کمتر از خوشی دیگران خبر داشته باشن.

چند بار از تو و بابایی فیلم گرفتم ولی بعدش اونقدر مشغول صحبت و خندیدن شدیم که فراموش کردم چند تا عکس هم بگیرم واقعا حیف شد.        

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان الين
14 فروردین 91 10:56
سال نو مبارك خانمي.
انشاله كه هميشه خوش باشيد


ممنون منيره جون.
سايه
15 فروردین 91 13:47
خدا رو شکر که خوش گذشته جیگر این بیتا گلی با شیرین زبونیهاش لحظه ها می گذرن و اگه شاد نباشی باختی حالا هر کی هر چی میخواد بگه ... بوس بوس
مامان سورنا
16 فروردین 91 10:55
چه سیزه بدر سه نفره قشنگی.خدا رو شکر که دشمنیها نتونسته مانع شادیتون بشه و لذت بردن از زندگی تو همه شرایط تنها رمز موفقیت و احساس خوب داشتنه.
ميترا مامان مهراد
17 فروردین 91 12:39
به به سلام بيتا خانوم خوشگل خاله

خيلي خوشحالم كه بهتون خوش گذشته

تنهايي هم گاهي لذت بخشه و به آدم انرژي مضاعف ميده

خوشحالم كه بهتون خوش گذشته


آره ميترا جون واقعا تنهايي به آدم انرژي مضاعف ميده. وقتي توي جمع هستيم انگار توجهمون به همديگه كمتر ميشه ولي توي جمع خودمون خنده ها و خوشي هامون با همديگه است و بيشتر وجود هم رو حس مي كنيم.
صـــــــنم
18 فروردین 91 11:24
تا باشه از این 13 به درها.................. بی خیال بد خواهها..........خوش باش
مریم مامان باران
19 فروردین 91 2:00
همیشه همینطوره وقتی دیگران بهت بدی میکنن یا میخوان تنها باشی خدا یه جوری برات مقدر میکنه که هیچ حسی از تنهایی نداشته باشی.
-------------------------------------------------------
هزارماشالله به بیتا واقعاً ندیدم کسی به شیرین زبونی اون صحبت کنه. همسرم خیلی اهل قربون صدقه نیست ولی دیدم که واقعاً با علاقه از بیتا حرف میزنه و کیف میکنه.......وای اگر من اونجا بودم میخوردمش حسابی. عروسک قشنگم ببوسش یه عالمه و به جناب همسر هم سلام برسون.

ممنون مريم جون همسرت نظر لطفشونه، سلام ما رو هم بهشون برسون. باران كوچولوي با احساس رو هم از طرف من يه ماچ آبدار كن.
gemini
21 فروردین 91 11:02
ان شااله جمع سه نفرتون همیشه شاد و برقرار باشه. زمان خیلی زود می گذره، پس از تک تک لحظات با هم بودنتون لذت ببرین.

ممنون مريم جون.
مامان ثنا
21 فروردین 91 13:45
خدا رو شکر که هم تعطیلات خوبی داشتید و هم 13 خوبی از خودتون در کردید. بوس بوس